Nykyaikaiset autojen myytit

Home  >>  auton osat  >>  Nykyaikaiset autojen myytit

Nykyaikaiset autojen myytit

On toukokuu 8, 2017, Posted by , In auton osat, With Kommentit pois päältä artikkelissa Nykyaikaiset autojen myytit

Ajoneuvomme voivat olla kalliita, ja siksi me kaikki haluamme huolehtia niistä ja varmistaa, että saamme mahdollisimman paljon elämää niistä. Tässä useimmat meistä haluavat tietää, mitä meidän pitäisi tehdä ajoneuvojensa auttamiseksi – mutta haluamme myös tietää, mitä ei tehdä, jotta emme tuhlaa rahaa.

Joten – mitkä ovat joitain perusautojen huoltotodisteita, jotka ammattilaiset ovat tunnistaneet?

  1. Myytti # 1 – Tunteet – Kuinka usein sinun pitäisi saada autoosi viritetty? Tiedätkö? Useimmat moottorit ovat tietokoneella valvottuja ja hallittuja – hyviä uutisia tämän kanssa, ne eivät tarvitse virityksiä niin usein kuin perinteinen moottori. Oli aika, että normaalin virityksen myötä se vaati usein uusia sytytysosia, kuten jakokannen, sytytystulpat ja pisteet ja roottorit. Sytytystulppien lisäksi, joita ei yleensä tarvitse muuttaa ennen 100 000 mailia, nykypäivän autoja ei rakenneta pisteillä ja roottoreilla, ja monilla moottoreilla ei ole jakajakuppia, jotka tarvitsevat korvaamista niin usein.
  2. Myytti # 2 – Autosi voitelu – Vanhoina aikoina autoilla oli alusta, joka tarvitsi voitelua. Kaikki tämä metalli, mahdollinen ruoste – sinä nimit, että auto on rasvattava. Mutta nyt autot ovat metalli- ja muoviyhdistelmiä, ja siksi ne tarvitsevat vähän ylimääräistä voitelua.
  3. Myytti # 3 – Jäähdyttimen vuotaminen vuosittain – Valmistajat ovat viime vuosina edistyneet huomattavasti moottorin jäähdytysjärjestelmissä suljetuilla järjestelmillä, jotka kierrättävät jäähdytysnestettä. Nämä uudet järjestelmät eivät menetä jäähdytysainetta usein, ja jäähdytysnesteenvalmistajat ovat myös tehostaneet tuotteidensa kemiallisia komponentteja synteettisellä materiaalilla, jolloin kausittainen lämpöpatteri lähes sammuu. On edelleen tärkeää tarkistaa nestetasot säännöllisesti – etenkin ennen pitkää matkaa – ja käyttää valmistajan suosittelemaa jäähdytysnestettä. Vaihda jäähdytysnestesi joka neljäs vuosi. Jäähdytyskemikaalit kestävät kauemmin kuin aiemmin, ja uudemmat moottorit eivät vahingoita jättäen sitä kauan.

Vaihdettaessa jäähdytysnestettä, kokeile esisekoitettua formulaatiota sen sijaan, että lisäät vesijohtovettä, joka sisältää mineraaleja, jotka voivat aiheuttaa ongelmia.

Jotkut jäähdytysaineet on sekoitettava veteen, tässä tapauksessa käytä vain tislattua vettä, jossa ei ole kovia mineraaleja siinä.

Niille, jotka elävät äärimmäisissä ilmastoissa, kuuma tai kylmä, sinun pitäisi kiinnittää paljon enemmän huomiota jäähdytysnesteeseen kuin toiset.

  1. Myytti # 4 – Pyörän sovitus – Me kaikki haluamme pitää auton tasapainossa ja opetetut kasvamaan varmistaaksemme, että ajoneuvomme oli pyöriessään renkaat usein niin, että se pysyi linjassa. Vaikka renkaiden kunnossapito ja paisuttaminen on tärkeää, ei ole aina välttämätöntä, että ne on kohdistettu aina kun niitä pyöritetään. Suurin osa valmistajista suosittelee pyörän suuntaamista ja pyörän tasapainoa vain, jos auton aiheuttama suuri ongelma on vetävää toiselle puolelle.
  2. Myytti # 5: Winterize your car – Monet kasvoivat ajatuksella, että ennen talvi tuli, sinun oli talvisäilyttää autosi. Auton huollon ei tarvitse olla sidottu kausiin. Nykypäivän nykyaikaiset autot eivät vaadi yhtä paljon huomiota. Ammattilaiset sanovat, että muut kuin mahdollisesti talvirenkaisiin muuttuvat, nykyaikaisilla autoilla ei ole erityistä huomiota tällä kertaa vuodesta, jolla vanhempien auto saattaa olla.

Mitä voit tehdä autosi ennen talvea? Kylmempien kuukausien aikana on suositeltavaa säilyttää enemmän kaasua autosi säiliössä. Miksi – tämä johtuu siitä, että ilma kuljettaa kosteutta ja vettä, joka voi jäädyttää ja kiteytyä. Mitä enemmän kaasua säiliössä on, sitä vähemmän ilmaa – ja vähemmän jäätymismahdollisuuksia sen sisällä, missä se voi päästä polttoaineletkuun ja aiheuttaa ongelmia, hän sanoo.

 

Joten, älä käytä tarpeettomasti, näinä aikoina me kaikki haluamme olla hieman viisaampi siitä, missä dollari menee. Ja nauti auton niin kauan kuin sinulla on se.

Comments are closed.